Θεσσαλονίκη 2003: Βαριές “καμπάνες” για παραδειγματισμό, του Α.Φ.

Οι τέσσερις από τους επτά κατηγορούμενους για τα γεγονότα της συνόδου κορυφής της ΕΕ, τον Ιούνιο του 2003 στη Θεσσαλονίκη, καταδικάστηκαν σε προκλητικά βαριές ποινές. […] Διαβάστε περισσότερα

Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις ενάντια στο ξεπούλημα του ΟΤΕ, της Μαίρης Ευθυμιάτου

Συνεντεύξεις του Γιώργου Ανδρονικίδη και του Παναγιώτη Γκρόφα Δυναμικές κινητοποιήσεις πραγματοποιούν εδώ και 10 περίπου μέρες οι εργαζόμενοι στον ΟΤΕ, οι οποίοι, παράλληλα με τις […] Διαβάστε περισσότερα

Συλλογικές συμβάσεις, ακρίβεια και υποταγμένος συνδικαλισμός, της Μ.Γ.

Παραδοσιακά, το πρόβλημα των συλλογικών συμβάσεων, παρά το ότι αφορά όλους τους εργαζόμενους, δεν απασχολεί παρά μόνο τους "ειδικούς" και τους συνδικαλιστές. Αυτό "κατάφεραν" τα […] Διαβάστε περισσότερα

Παρέμβαση της Ένωσης Εργαζομένων στην PROTECTA, του Π.Μ.

Στα πλαίσια των παρεμβάσεων της Ένωσης Εργαζομένων σε διάφορους χώρους δουλειάς, πραγματοποιήθηκε και η παρέμβαση στην εταιρία Protecta. Είναι εταιρία επίπλων κουζίνας, που εισάγει τα […] Διαβάστε περισσότερα

Εμπειρίες από το συνέδριο της ΠΟΕΣΥ, του Γιώργου Κατερίνη

Από την επίπονη διαδικασία ενός συνδικαλιστικού συνεδρίου δύσκολα μπορείς να πεις αν βγήκες κερδισμένος ή χαμένος. Και δεν εννοώ σε δυνάμεις, θέσεις ή ό,τι άλλο […] Διαβάστε περισσότερα

Πίσω από την αναταραχή το δημόσιο Πανεπιστήμιο, του Δημήτρη Μητρόπουλου

Κυβέρνηση "τραγουδίστρια" της προβοκάτσιας και της ιδιωτικοποίησης Είναι αλήθεια ότι έγινε πολλή συζήτηση για την αρπαγή της κάλπης, για τις "βίαιες μειοψηφίες", για την αναταραχή […] Διαβάστε περισσότερα

Το πανεπιστήμιο που θέλουμε, του Λάζαρου Απέκη

Η κυβέρνηση, με ζήλο φανατικού διεκπεραιωτή, επιχειρεί με όλα τα μέσα να επιβάλει ως μεταρρύθμιση στην ανώτατη εκπαίδευση την εμπορευματοποίηση και την ιδιωτικοποίηση, σύμφωνα με […] Διαβάστε περισσότερα

Πόσοι είναι τελικά οι συμπολιτευόμενοι; του Φειδία Παϊρίδη

Οι φοιτητές θέτουν ξανά σε δοκιμασία κυβέρνηση – ΠΑΣΟΚ – ΚΚΕ Ένα χρόνο μετά το μεγαλειώδες κίνημα για την υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης, […] Διαβάστε περισσότερα